Prickigt och lila

Kom nyss hem från en vända på Villgott och stan.

Hittade denna till Thea på LillaÄngeln! Fodrat regnställ från Didriksons 699:-.
Vi har kollat på det länge, då vi båda gillar prickigt och lila, men tyckte att det var bättre att vänta med att köpa det nu till hösten. Köpte även matchande vantar till, men dom går jag tillbaka med imorgon! Händerna blev till två tjocka klumpar å hon kommer bli tokig på dom när hon inte kan ta tag i nåt..


Vårat bortskämda lilla troll fick ju även dom här tuffa tofflorna av sin stormoster!!=)




...Å den här coola krokodiltröjan från LipFish av gammelfarmor=)



Kommentarer
Postat av: lill

Jag har oxå kollat på det regnstället, men jag ville ha de grön prickiga..!!=) Men det lila var oxå jätte fint.. =) Beställde ett på nätet, som är rött å gult..För bara 499kr.. =) Tyckte inte det var så fint på bilden (det vi köpte) men när det kom hem så gilla jag de mer..!! Verkligen Kanon de regnställen.. Behöver man inte ha så mycket kläder under när det är fodrat.. ;) Kanon!!

2009-09-02 @ 15:36:34
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh vad fin hon blidde då:)

2009-09-02 @ 21:33:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0