Mitt i veckan.. nästan

Jag brukar alltid somna på soffan i veckorna när Kristoffer är hemma. Sen väcker han mig runt 00-01 för att vi ska gå upp och lägga i sängen ist och då kan jag ju förstås inte somna om!!! Det här var tredje natten i rad! Jag låg i flera timmar och vred och vände på mig..Och sen världens halsbränna på det, efter den där satans kebabgrytan..usch! Måste bara klaga litegrann..
Kom ut till oss nu istället bebis!!!

Igår blev gräsmattan klippt. Bilen tvättad. Jag och Thea nyfriserade. Alla vagnarna smorda och förberedda.
Sen hann vi även med en fika. Med mommo!!! Jo, hon ville med mig, K, Thea och Linnea till BK´s.

Nu ska jag ge mig på att torka alla fönster. Kanske inte alla 12, men så många jag orkar och hinner.
Jag har precis skickat iväg K och Thea till stan för att köpa skor åt henne. Får se vad han kommer hem med:)

Slänger in en bild från Thea´s första besök hos frisören.
Hon ville absolut inte ha på sig den där kappan för att skydda kläderna..


Sen fick hon lila sprayfärg i luggen.
Hon var så mallig så och skulle visa alla att hon hade klippt sig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0