...

7 dagar kvar.. eller 6 snart. Och vi går in i vecka 40 imorgon!! 

Imorse fick jag "blåsa" i poliskontroll (vad heter det?!). Det var ju en.. upplevelse. På pricken 3 år sen jag fick körkort. Jag började asgarva när jag skulle börja blåsa för det tog tvärstopp i magen när jag skulle ta i.. Bebis är ju ganska stor vid det här laget:)

Theaskruttan skulle åka skateboard idag hos mommo och moffa. Det gick ju sådär:/ Hon föll med ansiktet pladask mot stenplattorna. Usch.. Det ljudet vill man inte höra liksom.. Men det gick bra iaf, först lite blod, sen fläskläpp.

Det har blivit lite bildfattiga inlägg den senaste tiden, men jag vill ju ha kameran laddad och klar när vi åker iväg!

Vilket roligt inlägg. Nej. Nu ska jag äta kräääääääääääääm och flingor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0