Pengarna tillbaka

Bara 9 dagar kvar och tuttarna är härligt mjölkfyllda nu..haha.. Jag längtar efter att få amma igen, så mysigt:) 
Och på tal om mjölk..

Jag blev fikasugen nu på kvällen och då fanns ju bara Mc Donken, så jag tänkte att det fick duga. En mellanlatte och en donut beställde jag och åkte vidare till andra luckan. Då fick jag till svars att mjölken i kaffemaskinen var slut, så jag kunde få en stor vanlig kaffe ist. Ok, sa jag men blev grinig. (Det vanliga kaffet smakar ju fi**blask)
Sen hör jag att dom börjar krångla å bli nervösa och det tar ett jäkla tag. Så jag skriker in i luckan och frågar vart dom har gjort av munken?!?!
-Dom är slut. Vill du ha en paj ist?
-Nej. För då skulle jag ha beställt det, fattar du väl?!
-Öh.. jo det är klart
-Men ge mig en chokladmuffins istället då.
-(PIPIGT) Dom är också slut...
-Men en kanelbulle då???!!!!!!
-(ÄNNU PIPIGARE)..Är också slut. Men förresten, du kan få en djupfryst donut.
-Ehh.. Nä knappast. Jag vill ha pengarna tillbaka. Du kan ta tillbaka kaffet också.

Ja.. summa summarum. Fucking kuk McDonalds i Ludvika. Pinsamt att ta betalt för grejer som är slut ist för att checka läget först..

Nu är det lyxfällantajm! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag är så glad över att jag inte var med dig^^ haha

2009-09-24 @ 21:15:23
Postat av: elin

så du säger om mitt jobb elin!!

det är bra när jag jobbar okej!? :)

2009-10-11 @ 23:33:40
URL: http://vilbur.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0