19 dagar kvar...

Thea vägrade somna om i sin säng inatt när hon vaknade kl 00.15, så jag la henne bredvid mej. Tre timmar senare hade jag fått nog av att hon trampade mig på huvudet med jämna mellanrum så jag ringde Kristoffer på jobbet, som mer än gärna ville komma hem! Smidigt fixat! Men jag fattar inte hur folk orkar som är ensamstående! Ojojoj...

Vi kom nyss hem från en sväng på stan. Finns alltid nåt ärende man kan uträtta trots alla tråkiga affärer..
Jag köpte dom där fula skorna som jag har funderat på ett tag. Alltså 999:- känns som mycket pengar att lägga på ett par skor som man ser helful ut i. Jag hade hellre köpt massa smink ist. Men dom är ju praktiska. Och såklart mammorna också ska ha vattentätt i höst och vinter;)

Titta mommo vad fin jag blev i hemstickade tröjan! Tack snälla mommo♥
(Supermysigt med stickade tröjor nu på hösten! Fuskpolon som vi köpte på Åhlens matchar perfekt och super att ha kring halsen när det börjar bli lite småkyligt!)



Nu hör jag en dam som skriker ute på gården.. Hungerstecken känns det som.. Husmodern Elin ska laga korv med bröd till kvällsmat..haha..Bäst jag börjar nu!


Kommentarer
Postat av: sabina

Supersnygg tröja!

2009-09-20 @ 11:17:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0