14 dagar kvar

Jag kör stenhårt på min nedräkning.. bara 14 pyttiga dagar kvar.. Två veckor..Hur lång tid tar det?! Jag har ju väntat på saker förut, men nu har jag ingen som helst tidsuppfattning.. Och sen kommer ju bebisen troligtvis inte just den 3:e heller men både jag och Kristoffer tror den 1:a okt. 
VILKET DATUM TROR DU?! Kom med en gissning!

Å JAG HAR EN SÅN FRUKTANSVÄRD HALSBRÄNNA!!!
Så går det när man bara måsta svulla nåt flottigt! Jag får skylla mig själv helt enkelt, (..jävla marknadsmunkjävel.) men jag har ju bara en endaste halsbrännetablett kvar.. Hur ska jag klara mig inatt?!

Snuttan sover iaf.. Jag blev så arg på henne nu på kvällen då hon doppade disktrasan i grytan med maten..Som tur var hade vi precis ätit. Hon stod vid diskdänken och "diskade" medan jag dukade av.. å hon blev så ledsen när jag skrek till! Stackare♥ Men man får ju inte göra så..

Längtar efter min Kristoffer nu. Och lite massage.. Fast mest massage. Hahaha. Han är duktig min man:)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha ingen annan gissar så då gissar jag.! :D Jag tror det blir den 5:e elelr något sånt

2009-09-20 @ 23:26:58
Postat av: Anonym

Såklart kommer han onsdag den 30!

2009-09-21 @ 14:58:47
Postat av: fiafia

bebbon kommer den 29!

2009-09-21 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0