småshopping

Jag fick bara en tjej med mig hem från mommo o moffa igår kväll!
Mommo undrade om inte Thea ville sova över där och det ville hon ju såklart:)
Jag hämtade henne där imorse och sen gick vi upp på stan som vanligt för lite lördagsfika.
Lite lunch på China Town blev det också så nu luktar man mat-os om både kläder och hår:/

                    

Och dagens katastrofmin står farmor för...
(Detta är precis när hon sätter vinet i halsen och spottar ut det på golvet)


Jag fick små bokstäver från "Blåklockan".
Jättesöta, men jag vet inte riktigt var jag ska ställa dom..
Får se om dom platsar på tjejernas rum sen??
Jag är så ivrig på att få sätta igång och tapetsera! Men jag ska först sätta upp "easy cover" i hela rummet så jag får ett fint underlag utan att spackla och slipa! Härligt!!
Det är extrapris på sånt och vitmålade lister på Coop Bygg just nu, så då ska vi passa på.
 

Ikväll ska jag se på TV för nu funkar alla kanalerna!
Tack vare Micke och Matilda som har varit här under dagen och fällt träden som störde tv-signalen!
Det tackar vi för:)




Kommentarer
Postat av: :)

Hej, ville bara säga att jag tycker du lever ett sådant idylliskt och harmoniskt liv och har så fina små lill-tjejer. :)



Tänkte även ställa en fråga: Serverar de vanlig lunchbuffé på ChinaTown för 75:- som de gör på vardagarna, vet du...? :P



Trevlig helg!

2009-10-24 @ 19:26:40
Postat av: Elin

Tack så mycket!:)

Dom har inte vanlig lunchbuffé på helgerna, men dom har ju mongolisk bbq buffé ist!

2009-10-25 @ 16:47:45
Postat av: Linnéa

Jag looks hemsk ut..

2009-10-25 @ 17:11:20
Postat av: Emelie

Hallo Elin. Hoppas att helgen har gått bra:)? Det var riktigt trevligt att träffa er alla härom dagen. kramar

2009-10-25 @ 17:53:38
URL: http://emeliepaulsen.blogg.se/
Postat av: Ellie

Jag tror att du har råkat köpa fel bokstav, istället fär M är det ett uppochnervänt W :)

2009-10-25 @ 18:13:34
Postat av: Elin

haha.. ja det ser jag ju nu!! oj..

2009-10-25 @ 18:44:43
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad snygga jag och linnéa är!!

2009-10-29 @ 16:46:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0