onsdag

Kom nyss in efter en daglig tur på stan:)
Vi har varit in på banken och fixat ett varsitt långsiktigt sparande till Thea och Majken.
Det blev dock inga fonder.. Huaa.. jag är livrädd för sånt men det är nog mest
för att jag inte förstår något av det.
Vi ska läsa på lite först sen kanske vi ändrar till det.. jaja. nog om det.

Sen lunchade vi på Akropolis som har börjat med lunchbuffé.
Smakade bra, men tattigt att dom inte fyllde på sån som var slut.
Som tzatsiki tex.. Och ingen höjdare att gå dit när man har två barnvagnar. Trångt som sjutton!

Nu ska vi ska iväg till Borlänge för det föll mig att Thea (och kanske Majken?)
ska ju fotograferas på Villgott på Måndag!!
Thea ska med Fia och mommo till stallet under tiden!

Sen har jag kikat på lite väggdekorationer till barnens kommande rum!
Va tycks Linneá??


Kommentarer
Postat av: linnéa

Dom där var jättesöta! :) Vart hittar man sånna då?

2009-10-21 @ 21:02:16
Postat av: Linnéa

Syns det aldrig när jag kommenterar?

2009-10-21 @ 21:17:53
Postat av: Elin

Jo! Det syns ju visst! Jag hittade väggdekalerna på houseofhedda.se. Dom va ju så söööta:)

2009-10-22 @ 15:33:27
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0