Nu gick jag över gränsen...

...Jag tänkte lägga upp en bild på en del av min slempropp som släppte nyss, men det hade nog inte uppskattats av så många..haha..

Det blev inge Borlänge idag, det sparar vi till en annan dag, då vi har ännu mindre att göra=)
Vi har varit upp på stan nu på em och träffat Hanna och William för en fika och sen lite bus i lekparken!
Mycket bebisprat blir det:)

Idag när vi var på Willys fick jag ganska kraftiga sammandragningar som jag inte känt förut, men det slutade när vi satte oss och fikade..Typiskt! Jag som nästan trodde det var på g ett tag, mne icke!
Sen nyss när vi kom hem hade det släppt ännu mer av slemproppen, en del kom igår också.. Men nu börjar jag fundera på om den fortfarande återbildas?? Så tätt inpå BF?! Hoppas inte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0