Nu är det lugnt på Rönnvägen..

Både Majken och Thea sover.. Thea tar igen sig efter natten som hon spenderade vaken med pappa:) Hon är jätteförkyld och har lite feber.. Majken däremot, sov jättebra! Hon vaknade till 2-3 ggr och åt sen, sov hon vidare. Det är väldigt skönt att inte vara ensam såhär i början nu när Thea är sjukling. Kristoffer ska vara hemma tills den 23 okt iaf, så nu tar vi tillvara på dom dagarna som är kvar!



Just de ja.. Vi var på BVC igår för vägning och mätning för första gången.
Skruttan vägde 3827 gr när hon föddes, sen gick hon ner ganska mycket till 3460 gr efter 3 dagar, men nu börjar hon öka i vikt igen.

1 vecka och 3 dagar
3640 gram
53 cm lång


Å jag har lite ärenden som jag ska uträtta nu på em.. Hämta ut paket från HM, tanka bilen, handla, och till Möblera och reklamera soffan mm. så det är snart full rulle igen!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det spelar ingen roll vad ni gör, ni har det alltid så mysigt! FUSK!

2009-10-14 @ 16:10:10
Postat av: Elin

Hahahahaha strumpor elin, va fan! hade dom matchande blöjor då?? :)

SJälvklart jag brukar inte gå nån vart utan min högra hand! :D

Säg bara när ni har tid så dyker vi upp som ett brev på posten!

2009-10-15 @ 13:46:45
URL: http://vilbur.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0