myssöndag

Nu har lilltjejen fått ett namn. Hon ska heta Majken. Som vi iofs har kallat henne sen hon föddes, men nu är det helt bestämt iaf:) Jag funderar vidare på vilket/vilka andranamn hon ska få ett tag till..

Och en bild till tidningen har vi också fixat. Vi tog det själva här hemma, lika som när Thea föddes. Jag fattar inte hur det skulle funka att ta fotot på BB.. Thea vägrade ta ur nappen och sitta still och Kristoffer lackade ur efter en timme.. Sen ser vi lagomt såsiga ut på 9/10 kort...haha.. Men detta blev det iaf!



Nu ska jag kalla Kristoffer och Thea till ett familjeråd och bestämma vad vi ska göra idag!
Ha en bra dag!

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va fint namn lilltjejen fått :)

hoppas att allt går bra, väldigt fint kort.. :)

2009-10-11 @ 20:15:01
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Elin o vilma

å lika kläder oxå. märks att mamma elin vart i farten. eller var det kristoffer som valde denna gång?? :D

Jag har bestämt mig för att bjuda in mig på kaffa elin är det okej eller? :P

2009-10-11 @ 23:28:09
URL: http://vilbur.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

Men det syns ju att majken är lik dig ju, elin:P

2009-10-12 @ 09:26:53
Postat av: Magdalena

Älskar namnet :) Hon ser så bedårande ut!!! Och Thea bara växer, sötnos! Lääääängtar tills jag får träffa er!!! Pusssssss

2009-10-13 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0