degat

Idag har varit en jobbig dag. Inge lördagsfika på stan blev de heller när det var stängt.
Thea har blivit förkyld och hostig igen, plus att hon har fyra tänder som är påväg upp.
Alltså, hon har haft sånadär jobbiga trött-å-gnällljud för sig heeela dagen. Konstant.
Förutom när mommo kom hit på kvällskvisten. Tack!!:) Då gick det minsann att busa!

Hon blev jätterädd när Fia och Matilda plingade på dörren med vita lakan på sig och "spökade"..
När dom hade gått satt vi på henne sin badhandduk ut och in (såndär med hål för huvudet)
för att hon också skulle få spöka. Hon blev tom rädd för sig själv när hon fick syn på sig själv i spegeln och vi sa "buuuuh"..haha..
Det ska bli kul att se hur hon reagerar på jultomten i år:)

Slänger in en bild på Thea´s fina "klutt"mästerverk. Vi har degat med play doh idag;)



Lill-damen har hängt vid tutten hela dagen och knappt sovit nåt alls.
Kanske beror på att vi inte varit ut och fått så mycket frisk luft som vi brukar?!

Men nu till ett stort problem..
Jag måste bajsa men jag kan inte lägga ner Majken på skötbädden för då börjar hon skrika och Thea kommer bli väckt! Haha.. Seriöst alltså.. Jag tror jag är för trött för att orka komma på en bra ide..
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0