19 oktober

Jag smög mig ner nu på morgonen för att äta lite frukost i lugn och ro innan alla vaknar. Sen var jag så nyfiken att titta om vi var med i tidningen idag idag kanske? men nejdå.. Det har inte varit en enda nyföddbild med på 10 dagar!! Jag väääntaaaaar!

Igår hade vi en lugn och skön dag! På eftermiddagen gick vi ut och städade bilen och pysslade i garaget när Thea fick syn på sin babypulka, så jag fick dra runt henne på gräset och på uteplatsen:) Det föll mig vad stor hon har blivit på knappt ett år! Benen fick inte plats på längden längre..haha. Majken sov skönt i sin vagn medan vi fixade.


(Thea föredrar cykelhjälmen ist för en mössa...)


På kvällskvisten åkte vi hem till mommo, moffa och mostrarna. Där var det fullt ös...




Majken börjar bli mer och mer "med" nu. Dom mörka ögonen tittar så nyfiket på allt omkring:)
Jag vill ju stanna tiden nu när hon är så liten och mysig! Finns det nå knep?


Idag blir det vägning och mätning på BVC sen ska vinterdäcken på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0