BVC

Igår var det dags för vägning och mätning igen!
Nu väger hon ganska exakt som när hon föddes.
 
2 veckor och 2 dagar
3830 gram
54 cm lång


Majken ligger och sover och vi vilar ut efter ett städryck.
Fy satan vad mycket löv och skit man drar in på hösten!

Tack igen, Karin och Totte för dom fina presenterna till tjejorna:) Veeery najs!

Nu ska vi laga lite kvällsmat snart, sen en sväng till nya videobutiken "hemmakväll".
Kristoffer har tjatat som ett litet barn om att han måste dit direkt dom öppnat..

En förlossningsberättelse ska jag ju knåpa ihop ikväll också. Innan minnet blir alltför suddigt..

En helt färsk Majken som doftar underbart:)



 


Kommentarer
Postat av: Petra

ja jag som var så säker på att hon var en han. Du får en pojke nästa gång;)



Vad kul det ska bli att träffa lilla Majken, o Thea med förstås. Ja dig med såklart haha=)

Då kikar vi förbi på torsdag någon gång, men vi kan höra av oss innan.



Löshåret har jag redan hunnit plocka ur, jag kände mig som en indian med det i :p

Men velig som jag är så vill jag säkert ha i det snart igen. hehe

2009-10-20 @ 18:42:23
URL: http://petrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0