1 dag

Imorgon är det den 3 okt och då byter jag gärna ut jättemagen till en liten bebis vi kan snusa på... Och sprängande tuttar, pösmage och ett trasigt underliv..haha.. Allt såg bra ut på mvc imorse också! Bltr var ännu lägre idag så det var ju bra det också!

Nu sitter vi och funderar på vad vi ska hitta på idag då.. Kalendern är helt tom framöver.
Jag är lite sugen på en sväng till Borlänge och kika på lite kläder på POP till Thea. Dom har fått in så mycket nytt fint och hon har slitit och växt ur nästan allt på sistonde. Hon börjar bli en riktig långskrånk:)
Imorse kom hon förresten springandes med en 500 lapp från min plånbok och sa -Nennar!!
Jag skulle gissa på att hon menade pengar:)

Sen funderar jag på det där med besöksförbud för pappor och syskon på MVC! 
Idag var fjärde gången i rad, som jag kommer upp på MVC och flera tjejjer har sina karlar med! VARFÖR??!! 
Fattade jag min BM fel, när hon sa att jag var tvungen att komma ensam till kontrollerna framöver?? Nu har jag ju inte så lång tid kvar, men det känns onödigt att leta barnvakt till Thea eller väcka Kristoffer efter 3 timmars sömn, när jag är borta max 20 min varje gång. Någon annan som vet vad som gäller?? Jag har helt glömt bort att fråga..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag frågade min bm om det där förra veckan och hon sa att partnern får följa med så länge han inte är snorig/känner sig krasslig. Men att syskon däremot måste stanna hemma pga smittorisk, allas vår svininfluensa!

Postat av: Johanna

Jag frågade min bm om det förra veckan och hon sa att ens partner får följa med sålänge den inte känner sig krasslig, men att syskon måste stanna hemma pga allas vår svininfluensa!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0