Söndag

Kristoffer åkte till jobbet igår eftermiddag kl 17.00 och har inte kommit hem än eftersom han fick rycka ut på förstärkningslarm. Herregud klockan är 10 nu ju! Jag börjar sakna han nu♥ Jaja.. Blir lite extrapengar nu till jul iaf. 

JO! Jag är i rensartagen igen!=D
Och den här gången sparar jag inga gamla kläder och prylar! Nu ska skiten bort!
 La ut en massa grejer på tradera.. Det är så härligt att se hur buden ökar för sina gamla grejer, så nu är jag fast i traderaträsket ett tag framöver..:/

Majken somnade nyss så skönt i Theas scooter. Kanske för den inte har helt plant liggläge..hmm..
Nu ska jag vi iaf klä på oss och gå till affären och handla lite mat. Det ser bra ruskigt ut ute..usch!

Ha en trevligt söndag alla!!
 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej. oj vad fint det blev i tjejernas rum, vad duktiga ni är:) Smart med tradera har tänkt göra det jag med men förstår inte riktigt hur man gör än, kanske kan visa mig?:) vad sägs om en fika i veckan? kram

2009-11-15 @ 14:07:30
URL: http://emeliepaulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0