sjuklingar?

Jag börjar känna mig lite sjuk.. Är rosslig i halsen och börjar nog få lite feber. Thea är jättesnorig och dreglar och har lite feber, men det är nog en blandning av tänderna som är på G och lite vanlig förkylning.. Kristoffer och Majken verkar iaf må bra! Idag gör vi inget speciellt, bara plockar och fixar. Jag vill se filmen "Upp" ikväll!! Linnea ge mej!!

Det är 7 stycken som har hört av sig om syskonvagnen jag la ut på blocket i förrgår kväll, så visst finns det ett intresse! Trodde ingen ville ha den.. Nu väntar jag på svar från en tjej, sen tror jag vagnen får åka till Gotland!
Jag har skrivit att jag vill ha 2500:- och att priset är prutat och klart, men tror ni inte det ringer en turk efter en kvart och skriker; VA DEN KOSTA??!!! -2500:- svarade Kristoffer. JAG BJUDA 1000:-!!! ;Nej, sa Kristoffer, sen lät de Klick i luren..hahaha.. jaja.. 

Nu sitter Thea och pappsen sitter och tittar på Jönssonligan, TACK O LOV! Hon höll nyss på att springa omkring med mina klackskor jag hade på balen och göra jättefina repor i golvet och väcka Majken på samma gång...

Nu ska jag hänga upp tvätten medan Majkie sover.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Upp var jättebra, även fast jag såg den på engelska^^

2009-11-30 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0