Monstet Thea

Min duktiga Kristoffer har börjat sätt upp listerna och han sa nyss att han tom tycker det är kul!! Jisses!:)♥ Då får jag snart börja möbla då!!

En annan sak som är mindre kul är att Thea gick loss med bläckpennan på dom nyuppsatta tapeterna.. 
Hon har målat typ 30 cm streck fram och tillbaka. Vi hann väl ha dom uppe i knappt en vecka..haha.. 
Jaja.. Det är egentligen dumma mammas fel som inte gömmer pennorna ordentligt, hon har ju sett hur vi gjort när vi har tapetserat!

Jag tog nyss en snabb promenad med våra skrutts upp på stan och köpte ny roller så jag kan måla dörren vit. Helt sjukt vad hungrig jag blir när jag ammar och rör på mig! Så nu ska vi värma på lite rester från igår medan tjejorna sover i vagnen ute!

Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Lill, Emilia å Freddie..

Siken litet monster..;) Jag satt å läste detta nyss å sen skulle jag gå å kolla min dam, vad gör HON? Jo hon står å målar armarna å bordet i vardagsrummert med turs.. !! Hahaaa, ja jag vet inte vad jag ska säga..!!!

2009-11-10 @ 15:30:30
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0