Måndag

Imorse gick hela familjen iväg till församlingsgården för lite bus och lek.
Många trevliga mammor och barn där. Thea vägrar ju såklart att vara med och sjunga..
Hon vill hellre leka med bilarna, men snart kanske hon kommer på att det är kul!

Vår bokmal Thea har övergett böckerna litegrann och vill bara puzzla nuförtiden:)
(Lite skönt, för både hon och jag blir så sömniga när vi läser en massa böcker hela dagarna.)
Mommo letade reda på några svårare puzzel som jag/vi hade när vi var små..
Vilka stenåldersmotiv alltså:) Jag blir helt nostalgisk..

Majken fixerar blicken stadigt nu och dom senaste dagarna har jag fått en del svarsleenden.
Dock inte på bild än, men snart så:)

Nu ska vi snart upp på Coop Bygg och köpa en rulle Easy Cover till. Nu vill jag bli klar med de där satans underlaget så jag får tapeta klart och åka till IKEA- Suck!

Just de ja! Jag köpte papparkaksdeg som jag tänkte vi skulle baka ut ikväll! Det tycker nog Thea är kul!

Ha en trevlig eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt för mig att jag inte ska vara med och grädda dom!

2009-11-02 @ 17:05:42
Postat av: Anonym

haha.. ja verkligen!

2009-11-03 @ 16:48:04
Postat av: Anonym

vänta på mej , jag vill ha en bit pepparkaks deg !

2009-11-03 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0