Lördag

Nu har vi anmält oss till babysim! Börjar den 24 jan, om vi får plats såklart!
Annars har det inte hänt så mycket på sistone.

Barnens sovrum är helt klart nu iaf!
Jag är väldigt nöjd och jag har inte fuskat en endaste gång! 
Nu är allt omgjort där inne. Vi bytte ut plastmattan mot VITT klickgolv och taket är ju också vitt, så det känns ganska "harmoniskt" och alla färger flyter ihop! Vill inte börja skruva upp grejjer på väggarna innan jag vet någorlunda säkert hur vi ska möblera, men så här ser det ut just nu!

Thea´s "halva" av rummet...

...Och Majkens. Som inte alls är fixad ännu!



Nästa vecka bär det av till IKEA..Vi behöver 3 meter garderob! Jippiiie!!
Vi samlar allas klädgarderober i ett och samma rum, så slipper man (jag) springa runt med alla nytvättade kläder:)


Imorgon har jag och Thea bestämt att hela familjen ska besöka badhuset:) Får se vad pappsen har att säga om det..


Kommentarer
Postat av: (:

Åååhh, så fint! :) Helt Gudomligt!

2009-11-14 @ 22:20:20
Postat av: linnea

åh vad fuskigt!

Jag får bara göra det tråkiga och inte ens varaa med och inreda...

2009-11-15 @ 00:04:16
Postat av: Jennifer

Superfint blev det. Jag måste fråga var du har köpt dessa klossar med siffror och grejor på?

2009-11-19 @ 09:27:49
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0