lördag

Thea och Majken sover på soffan så jag satte mig här. Robinson på Tvn är inget för mej.
Jag och K är just nu mitt uppe i ett ev vagnbyte.. Har hittat en beggad Twin Cangaroo som verkar lite spännande, jag behöver lite nytt i tillvaron nu känner jag:) Vad passar inte bättre än en röd vagn?? haha..

Thea verkar iaf inte fått några som helst biverkningar av vaccinet igår..
Hon har varit lite kinkig ett tag, men det beror nog mest på att två till hörntänder är på g,
eller kan det vara vanligt två-årstrots??=)

Lördagsfika som vanligt imorse! Och våran bästaste Jockekusin var med också, väldans trevligt:)
        

  
Majken blev 7 veckor idag!
Kan inte låta bli att skratta när jag ser denna bild Älskade skruttan då:)


   Imorgon ska vi (och iaf en moster) till Västerås, IKEA. Ska passa på att hämta Majkens mössa som jag slarvade bort på H&M när vi var där i onsdags! Nää nu har huvudet dunkat sedan imorse åsså lite mens på det! Måste bara kika till mina traderaauktioner som snart går ut och sen blir det sängen!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Cangaroon är super snygg, och säkert super smidig, men är den smidig när de är ihopfälld i bilen???

De är frågan..

Fast ni kanske inte har den med er så mycket i bilen?



kram

2009-11-22 @ 11:05:47
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0