lite fix

Både Thea och Majken sover nu och K är på jobbet!
Det är så mysigt att få sätta sig ensam vid datorn en stund..haha

Thea har varit så vild ett par dagar. När vi har gått och lagt oss på kvällarna har både jag och Kristoffer känt oss helt utmattade. Hon är högt och lågt och har en massa olika läten för sig hela dagarna.
Igår kväll la vi oss allihopa i våran säng för att natta Thea och läsa en bok.
Alla låg och vred och vände på sig (lite sunes sommar-feeling ungefär som när dom packar husvagnen..haha) och jag hade kört med K hela dagen och jag kände liksom att snart blir han grinig och bägaren väller över. Men icke. Han hade hållt god min med alla oss tjejer hela dagen. Tills han skulle börja läsa boken. Då fick det vara nog.
Han började läsa jättejätte högt, men inte på flit liksom. De bara kom -DET VAR EN GÅNG EN LITEN KANIN..
Sen skrattade vi så vi grät en skvätt.. Det är inte alltid lätt att vara två-barnsföräldrar när allt är kaos..haha 


Idag har underbara Linneá varit här och hjälpt mig tapetsera en bit till (och ätit, givetvis:)
Jag blev ju så ivrig igår kväll och smällde upp fondtapeterna snabbt som attans. Jättesnyggt tyckte ju jag.
Tills Linneá kommer idag och säger att jag har satt upp dom fel.
Döda mig långsamt liksom. Hela min värld rasade eller.. halva iaf..haha
Det är ju "flytande mönsterpassning"(!?) och jag har satt dom på rad. Men det får nog vara. Jag ska lägga ut en bild sen.
Det värsta av allt är ändå att Kristoffer påpekade det innan jag började. Men jag lyssnade ju såklart inte!

Väggorden jag budade hem på tradera iförrgår dök upp i brevlådan imorse!
Jag har ju inte ens betalat för dom!! Men dom var fina.
Lite mindre än vad som angavs i auktionen, men jag är nöjd ändå.


Jag vill inte sätta upp dom direkt på väggen. Jag är ju så velig och vill kunna byta plats på dom om jag ångrar mig så jag tänkte rama in dom. Men tapeten som "bakgrund"..Hmm.. Jag som har noll känsla för pyssel men jag gör ett försök.


Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

Hej.. är inte ena datumet fel på väggorden? 1/6 på thea? eller är jag ute och cyklar? :-)

2009-11-07 @ 17:51:19
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: K

Skönt att du får lite tid för dig själv de är du värd. Puss o Kram

2009-11-08 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0