inbjudningar

Nu har dopinbjudningskorten kommit och ska läggas på posten alldeles snart så är vi av med dom!
Jag ska börja kika på lite dekorationer såsom dukar å blommor och annat grejs..
Väldigt tidigt, men det är ju bara kul att fixa!

Thea har varit och lekt på församlingsgården en stund idag. Det var mycket barn där som vanligt.
Hon har målat en teckning med vattenfärg som hon ska ge bort i julklapp..
Hon säger mojmoj mojmoj mojmoj, så hon vill nog ge den till henne..

25% på vitmålade lister på coop nu! Då gäller det att passa på. Ska köpa nya golv och taklister till vårat sovrum redan nu, så finns dom hemma när jag väl är igång! Har börjat kika på lite tapeter men vet inte om jag ska slå till. Kristoffer är ju menlös, men tur är väl de..haha..

Linnea ska snart ut och köra med sin lilla elpostbil och har lovat Thea att hon ska få åka med en sväng och dela ut reklam! hihi!! Våran egen Postis Per:)

Nu håller brösten på att sprängas så jag måste väcka Majken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hade panelgardiner på bordet istället för dukar när vi döpte våran son. blev både billigare och snyggare än att köpa en massa smådukar

2009-11-17 @ 11:06:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0