Idag....

Idag vet jag inte alls vad vi ska göra.. eller..
Vi ska klä på oss och gå ut på gården och plocka bort lite bös.. Jag tror nämnligen att det kommer börja snöa snart:)
Sen kommer han från möblera och ska kika på våran soffa som redan har blivit ruskigt
noppiga på sittdelarna plus att dragkedjan på en sittdyna inte går att stänga.. KUL JUL.

Igår när vi badade badkar, jag, Thea och Majken, råkade Thea kasta sin största badanka i huvudet på Majken:(
Hon blev såå rädd och började gråta så vi gick upp ur badet. Direkt hon fick på sig sin badrock sprang hon in på sitt rum och gömde sig och satt sig och grät! Stackars liten.. Det syntes verkligen att hon skämdes. Jag har aldrig sett den reaktionen från henne förut. Men hon är verkligen mån om sin lillasyster. Direkt hon skriker kommer hon och ska trösta med sin napp och hon vill jämt hålla henne i famnen i soffan.. Sötnosar:)

Medan jag har suttit här har Thea plockat ur precis allt ur skötväskan. Som jag precis hade rensat och gjort iordning:) haha.. Och nu skriker Kristoffer att det snöar!
Oj vad rätt jag hade!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nej men fy. stackars thea

2009-11-04 @ 11:09:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0