Grattis!



Jättegrattis till William som har blivit storebror till en jättesöt liten lillasyster:)



Jag håller på att fixa adventsljusstaken med mossa och såntdär inför imorgon.. Men vad är meningen med att stoppa i små låtsas flugsvampar runt om?? I år skippar vi dom, tror jag:)
Imorgon ska vi iaf baka lussekattor, om vi får tag på någon saffran.. hmm..

Sen har jag världens bästaste sambo, som köpte syskonvagnen vi kikade på i smyg.
(Jag som blev så besviken för jag trodde att någon annan hann köpa den före..)
Det skulle ha blivit en julklapp till mig (eller tjejerna??!:) men jag min nöt fattade ingenting och höll på att köpa en annan idag, så Kristoffer var tvungen att avslöja julklappen!! Jag känner mig måttligt dryg, men jag blev jätteglad!!=D 



Med röd liggkorg, syskonpaket m enkelsufflet och fotsack samt en dubbel fotsack.
Nu syns vi i mörkret!
Hoppas bara att det är bättre kvalitet än våran jäkla Carena, för den suger hängballe..
Men det är den nog.. Av alla barnvagnsmärken jag har testat nu, slutar det alltid med en hederlig svensk Emmaljunga!

Nu är jag ganska slut efter en hel dag själv med mina små, så nu blire sängen!




Kommentarer
Postat av: linnea

åh du är så bortskämd. det är ju bara en liten vagn ju..

2009-11-29 @ 10:02:53
Postat av: elin

mm.. å du är avundsjuk! haha.. akta så jag inte lägger ut någon mindre trevlig bild på dej..<3

2009-11-29 @ 10:18:32
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack.. japp hittills är vi supernöjda! Bilen är jättehärlig att köra, vi har diesel så den drar ju ingenting typ, o sen är den riktigt rymlig, syskonvagn o hund går lättsamt in där bak, likaså två bilbarnstolar i baksätet utan att man behöver sitta oskönt fram, så den kan jag rekommendera

2009-11-29 @ 10:29:35
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0