ideér

Kul att så många tyckt till om tapeterna:)
Nu törs jag ju knappt avslöja vilka det blev..haha..
Jag valde dom stora! (Jag ångrade mig på hemvägen såklart, till K´s stora förtret) 
Men det hade jag gjort vilka jag än hade valt ändå så.. Blir det inte bra gör jag om det.
Dom var ju inte så dyra som dom Sandbergs-tapeterna jag valde mellan först:)
Och sen går det bara åt 3 rullar. Men det visar sig senare!

Underlaget blev iaf klart idag! Vi passade på när Thea var med mormor och Fia i stallet.
Fondtapeterna hämtar jag imorgon, sen är jag taggad att börja.

Kikade på lite grejer som skulle passa bra i rummet.

Barnbord och stolar i kuliga färger från
Mio



 
Och sen SKA jag klicka hem en tallrikshylla från SysterLycklig som jag spanat på så länge!
Superfin att ställa Thea´s alla böcker i!



...Och varsitt väggord i stil med detta...


Kommentarer
Postat av: Petra

Helt rätt val! Tror det blir asbra!=)



2009-11-04 @ 23:11:20
URL: http://petrand.blogspot.com
Postat av: linnea

jag fattade ingenting. liksom vadå linnea? men nu förstår jag. fina bokstäver

2009-11-05 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0