Äckel päckel

Idag har vi bara flängt runt. På förmiddagen tog jag och Majken en promenad till Lillkyrkan (öppen förskolegrupp). Där mötte vi upp Pappsen och Thea som åkte bil dom slashasarna..haha.. Närå, men Thea sitter och äter frukost i minst 1 timme varje morgon och jag vill inte stressa på hennes morgonmys.
Thea plockade med alla leksakerna och så åt vi pannkakslunch där hela familjen. 3:-/ pannkaka liksom. Då är det inte ens värt att skynda hem och ställa sig vid spisen:)
Efter det hälsade vi på mojmoj och moffa på jobbet! JÄTTEKUL har vi det då.. Undra bara om mommo tycker de..haha.
Kl 14.00 började hennes sånggrupp på församlingsgården så då åkte vi dit. Busade och sjöng lite där, sen en sväng upp på stan och handla mat. Thea fick vara kvar på församlingsgården med Linnea under tiden vi handlade.
Och såklart. Både jag och Kristoffer trampade i världens största ÄCKELPÄCKELHUNDBAJS.
Såna vidriga hundägare som inte plockar upp bajset borde skjutas. Eller åtminstone tvingas slicka bort skiten från mina skor.

Majken sover nu sen kl 20.00. Jag tror att vi börjar få in en viss sovrutin:) 
Hon är som mest snuttig/hungrig sent på em, runt 17. Efter det vill hon bara bli buren eller helst ligga och äta/mysa/snutta. Sen sover hon från ca 20.00-23.00. Vaknar snabbt för att få mat och ny blöja, sen sover hon brevid mig i sängen till nån gång mellan 04-06. Då äter hon igen och sen somnar hon om till 07-08. Så har det sett ut de senaste 2-3 veckorna! Det funkar jättebra! haha.. nu börja tuttarna rinna när jag skrev om amning..

Nu är det sängen som gäller!! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0