Dagens fynd

Jag gick ut med tjejerna i vagnen så dom fick sova lite middag, medan Kristoffer var iväg på förstärkningslarm.
Gick in en snabbis på Lindex och fyndade en overall till Majken i storlek 62. Storlek 56 börjar bli för trångt.
Hittade denna för 74.50:- Som hittat! Jag gillar ju brunt!



Innertyget var så gulligt och så är den vändbar så man kan välja vilket tyg man vill ha utåt!



I rummet händer det grejer!
Det är bara listerna runt dörren som ska upp nu. Måste putsa fönstrena också. Och måla klart dörren.
Och foga skarvarna. haha.. Man tror liksom att de är klart, men så är det så mycket extra småfix som ska göras så det blir helt färdigt. Men jag hoppas ju fortfarande på att börja möblera ikväll!:)







Kommentarer
Postat av: :)

Den där bruna listen runt fönstret skall målas vit va? :)



Jättefint blir det iafl, Elin! :P

2009-11-11 @ 14:14:22
Postat av: Lill

Overollen är inte vändabar!! ;) Fint rummet blir.. :)

2009-11-11 @ 15:43:18
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: petra

vad snyggt det blev med stjärnorna på väggen! KANON!=) Rock´n roll=)

2009-11-11 @ 16:19:22
URL: http://petrand.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Jag skulle bara vilja säga att jag känner mina föräldrar väldigt väl. Det var bara det jag skulle säga. Its a fire going on in here, im väldigt confused. Det här med bulle, det är väl bara för dumt? silly.



Men iaf, tacka mig för tapeterna, lite har jag då allt hjälpt till. det blir fint:)

2009-11-11 @ 18:47:08
Postat av: elin

Svar till anonym..

Det är så mycket pill att måla om dom bajsbruna fönstrena så det hade jag tänkt att skippa just nu.. Kanske till sommaren..

Vem är det som vill vara anonym förresten??!!

2009-11-11 @ 21:51:00
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0