Adventspyssel



     

Idag har vi haft bakdag som ni ser!
Jag och Linneá hade ett litet traditionellt bulltjafs, med det gick över när hon gav med sig och jag fick baka ut ALLA lussebullarna:) hehe..
Mamma slarvade ihop de mesta och spillde å hade sig, hon som alltid brukar vara så noggrann(?!) 
Annars gick det bra att hålla sams:) Lite rörigt å stökigt bara när fem tjejer ska försöka göra något ihop sådär..
Majken tog sig en superlång tupplur under hela bullbaket tack och lov! 

Efter bakningen gick vi upp på julskyltningen.. Thea sov till en början, men vaknade till då jag sa att vi skulle träffa tomten..Hohohoho sa hon och blev livrädd.. Hur ska det gå på julafton??! Någon karusell ville hon absolut inte åka, men hon blev överlycklig när hon fick syn på hästarna och fick rida:) Hon var så duktig och satt helt koncentrerad, sen avslutade hon dagen med en hamburgare!

Nu har alla duschat och jag har tänt lite ljus här hemma:) Nu ska vi mysa!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0