26 nov

Thea springer runt på dagarna och skriker...

Mamma = Mamma
Pappa = Nanna
Majken = Minna
Mormor = Mommoj
Morfar = Moja
Linnéa = Nenna
Sofia = Ia
Thea = Theia 

"Mommoj hemma Nenna" osv osv..:)
Hon är ju som sagt inte en hejare på att prata så mycket än..
Men nu på sista tiden kommer det nästan ett nytt ord per dag, så det kommer mer och mer iaf..

Majken bara växer och växer! Nu är det bara storlek 62/68 som gäller.
Jag plockade fram Theas urväxta kläder i dom storlekarna, men det är ju bara sommarkläder, kjolar och kortärmade bodysar som hon hade mitt i sommaren då hon var ett halvår!
Tur för Majken iofs som slipper ärva exakt allt och så får jag köpa lite nytt pyttigt:)


Inatt ska hon få sova i sin spjälsäng brevid oss.. Jag brukar vakna på morgnarna med stenhårda tuttar, så hon kanske inte nödvändigtvis måste sova bredvid mig om hon ändå inte tuttar så mycket. Men det är ju så mysigt fast jag längtar verkligen efter att få sova på mage:)

Nu ska vi åka till Björkmans Bil och dollarstore och kika sen blir det ljusparty hos Emelie kl 18.00!








Kommentarer
Postat av: Petra

Men Petra vägrar hon säga!



Haha kanske för att hon träffar mig kanske 5 ggr om året,=)

2009-11-27 @ 13:55:56
URL: http://petrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0