1 november

Idag har jag och Linneá bakat bullar.. Så jäkla drygt och kavla o diska,
men det är ju kul sen när man har nåt att ta fram när det kommer besök!
Vi brukar alltid börja bråka när vi bakar och det gjorde vi ju såklart idag med..haha..
Jag är jobbigt pedant och stör mig jämt på Linneá som stressar ihop allt.. Men förlåt ändå för att jag sa att du är värdelös på att baka bullar! Det är du ju inte.♥
(Fast du är ju mycket bättre på andra bakverk! Kakor och tårtor å såna grejer;)

Aja.. Nu ska jag sätta mig i soffan och tokamma, så skruttan somnar och jag och Kristoffer får en stund för oss själva.. Känns knappt som att vi hunnit prata nåt denna helg!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men jag är faktiskt värdelös på att baka bullar. Jag kan ju inte vara bra på allt liksom. Hoppas ni fick med er några som inte var brända iaf:)

2009-11-01 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0