städning



Nu har vi precis kört en runda med dammsugaren (igen),
plockat undan i köket och tagit oss en dusch.
Så nu är allt fint en liten stund igen.
Jag fuskstädar litegrann så slipper jag ta en rejäl storstädning än på ett tag..haha..

Jag ska slänga ihop en makaronipudding av det lilla som fins i kylen,
sen ska Thea iväg till Linnea och vara där medan ska till Falun på UL.

Nu får jag snart tuppjuck på min lilla dotter som har som
 favoritsyssla att lägga gem i mellanrummen på tagentbordet!!
 ------------------------------------------------

Thea och mommo vid stugan på Valborg.
Thea skulle åka pulka på gräset och mommo skulle göra
 stenåldersleksaker, Kottar med ben...?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0