sjukling

Stackars Thea har blivit sjukling=( Hon har hostat hela dagen och nu på kvällen blev hon bara varmare och varmare.. 39.1 hade hon nyss, så hon fick en alvedon. Jag känner att det kommer bli en riktigt jobbig natt, så då är det skönt att vi är två som kan trösta,bära och kramas när det behövs!
Jag är såå lyckligt lottad som har min älskling hemma nästan jämt och ändå tjänar massa penneningar, speciellt skönt nu när vi får en till skrutt att ta hand om=)

Jag måste ju slänga in en bild från RUL:et på vår andra skatt i magen! Jag gör det imorgon.. Allt såg bra ut med skrutt och vi tror vi vet vad som gömmer sig därinne. Vi får se om vi tar reda på det sen iaf.
När jag var gravid med Thea och vi var iväg på RUL, mådde jag så dåligt i flera dagar efteråt för det kändes som om vi hade lämnat kvar pyret på lasarettet i Falun på den där skärmen.. haha, man blir ju lite knasig..=)
Nu kände jag ju inte alls så, eftersom jag hade känt rörelser ett bra tag innan och efter.. men men.. Allt känns olika..
När Thea sitter i mitt knä och jag känner hur skrutt puffar på henne inifrån magen blir jag ju helt förstörd.. Det är så fint!
Jag känner mig som Jungfru Maria typ..haha. Jag vet  ju iofs inte om hon hade massa barn?!?! Äsch.. Ni kanske färstår känslan..=)

Nu blev det JÄTTElångt och JÄTTEsentimentalt. Då kan jag lika gärna avsluta med en bild.
Patetiskt? -JA!! , (men vi hade mysigt)



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men har du gått och blivit kristen eller?

2009-05-14 @ 11:35:24
Postat av: Linnéa

Men har du gått och blivit kristen eller?

2009-05-14 @ 11:36:14
Postat av: Anonym

haha...

2009-05-14 @ 17:31:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0