nu var det sådär längesen igen



När jag vaknade imorse var Kristoffer och Thea borta. Dom hade gått iväg till sångstunden medan jag sov, så då fick jag äta min frukost utan att behöva tjata på Thea att hon ska sitta ned i sin matstol=)

Jag ska slita mig ifrån datorn och hoppa in i duschen och klä på mig tills dom kommer hem, sen ska vi ut på lite äventyr..
Titta på grus till uppfarten och lite annat grejs så vi får någon ordning.

Och nu börjas det. HÖGTIDERNAS ÅRSTID!!! FEST OCH FEST FÖR HELA SLANTEN!!
Jag ska skaffa en personlig assistent som bokar in alla fester och kalas åt mig och som kan tacka ja och nej och köpa alla presenter, så slipper jag..haha

Vecka 20+2 (21) och vågen visar +/- 0 kg. Eller -7 kg från inskrivning. Man får se det hur man vill, jag är nöjd iaf=)

Oj nu kommer mina lovers hem!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0