Martin Timell


Min pojkvän kommer aldrig bli någon Martin Timell. Han varken vill eller kan
Det har jag konstaterat nu igen efter att ha tagit mig en extra titt i hallen... Herregud alltså..
Tapeten ser helt trashad ut på ett flertal ställen efter bara ett år!!
Men istället för att haka upp mig på det och bli irriterad nu så har vi bestämt att vi ska tapetsera om och fixa till listerna då ist. Så det ska jag tänka på varje gång jag ser nåt schevt som jag stör mig på! 

Thea har fått plats på dagis nu, i augusti på Biskopsnäset, men vi ska tacka nej ändå..Vi är ju hemma båda två! Vad skulle vi göra på dagarna utan skrutt!!?!?

Nu ska jag kika vart Kristoffer och Thea tog vägen!

Kommentarer
Postat av: LInn+ea

YEAH! du skulle ju blogga om vårat bullbak juu

2009-05-19 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0