mannagrynsgröt och minibaguetter

Jag vaknade nyss efter att ha legat kissnödig sen jag gick och la mig..Usch.. Man sover liksom inge bra då..
Gud vilken fin färg jag hade i ansiktet precis när jag hade vaknat! Alldeles rödrosig och härlig.. här behövs inge extra rouge heller=) Annars brukar man ju kunna se lite grå, nästan grön ut.. Det kanske är min lampa i badrummet som gör det=/

Åhh! Jag har fått min första uppenbarelse inatt om vad det är för kön på skutt i magen=)
Jag känner ju inga spontana intuitioner om det är en pojke eller flicka än, så jag litar på drömmen..haha..=)

Förra gången var jag ju helt säker på att Thea var en pojke, tills alla runt om trrodde stenhårt på en flicka.. Fast det kanske mest berodde på att jag önskade mig en flicka, och inte ville bli besviken..lite i smyg sådär=) För man får ju tydligen inte önska kön! Bara säga; Det spelar absoluuuuuut ingen roll, bara bebisen är frisk!!!
Denna gång ser jag lite annorlunda allt faktiskt.. både på gott och ont kanske..

Jaja.. Nu ska vi äta frukost och sen iväg till Församlingsgåden på lite sång!

Kommentarer
Postat av: :)

skulle vara roligt om det blev en liten pojk, då har du en av varje, som sagt. ^^

grattis till det nya tillskottet iaf! :)

2009-05-05 @ 11:31:58
Postat av: Petra

Jag såg att min förra kommentar såg nästan dum ut. Jag är såklart jätteglad för eran skull, så himla kul med en liten bebis till!=)

2009-05-05 @ 12:24:26
URL: http://www.petrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0