Knäckebröd!!


Vi har städat hela huset idag! Så nu har jag rensat överallt där jag kan tror jag.. Jag har varit såå effektiv=) 
Vi behöver köpa en till bokhylla (en sån som vi redan har) för att få plats med lite papper, pärmar och foton mm. Så det får jag fixa när det är köpt!

Jag åt kebabsallad till kvällsmat, men det gick ju fan inte att äta när Linnea satt och dreglade över det samtidigt..Hon tog mina sista coco pops ist=)

Nu ska jag och Linnea iväg och handla lite mat såhär på kvällskvisten, det var ju smockat med folk på eftermiddagen på Willys, så vi vände på parkeringen.. Ett till blöjpaket blir det också!! 50 spänn vafan!!! Vi har snart hela toan full med blöjor! 

Ikväll ska jag fixa med vilka foton jag ska framkalla.. Huua.. Det är väl ett par hundra skulle jag gissa på iaf=)

Och förresten! Knäckebröd ÄR underskattat!! Så gott och det blir inte torrt på en halvtimme. Najs

Kommentarer
Postat av: linnea

hihi, du kommer aldrig kunna välja bilder

2009-05-20 @ 22:02:37
Postat av: Anonym

du städar ju varje dag !

2009-05-20 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0