godnatt liksom


Thea har sovit en timme nu.. Imorgon kör vi efter Skalmans mat och sovklocka..
Vakna runt 7. En stor flaska välling plus en liten smörgåsbit o mjölk. Sen lek inne eller ute. Lunch runt 12 nån gång. Efter det lite bus. Sen sova middag. Vakna och bus igen. Kvällsmat runt 17-18. Bad, lek och mys. Välling runt 19. Sen sova.
För det funkar inte att sova middag när klockan är 16 och vakna 17. jaja.. Nog om det. Nemas problemas.

Jag har ju varit hos frissan idag ju!! Det blev lite ljusbrun/guldiga slingor i mitt mörka hår..Blev inte så stor skillnad som jag hade tänkt, men jag tar ett steg i taget.. Det är fräscht iaf, så nu törs jag visa upp mig i helgen när det är marknad...hehe=)
Ett minus bara!! Det luktar satan av håret fortfarande fastän jag tvättade det nyss!!
Medlet hon hade i var extra skonsamt, men var då tvunget att lukta precis som när man rengör en riktig bajsig toalett, men sån där citron-wc-rengöring..Huua.. 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Uträkning utgår från dagens datum: Tors 28 maj 2009.
Din graviditet startade Sön 28 dec 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 11 jan 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 152 av 280. (54,3%).
Du är i vecka 22.
Du har gått 21 fulla veckor och 4 fulla dagar (v21+4).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Lör 3 okt 2009
Du har 128 dagar kvar till beräknad förlossning.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Jo, jag ÄR konstnärligt lagd!

...eller så lyckades kameran få till en väldigt fin närbild=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ska åka karuseller nu! :)

2009-05-29 @ 11:02:26
Postat av: Emelie

Hej Elin! Hoppas att allt är bra med dig. Vad roligt att det snart blir tillökning i familjen. Pratade med Petra och vi får försöka ta den där fika snart tycker jag. ha det bra kramar

2009-05-29 @ 18:09:20
URL: http://emeliepaulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0