FH Barn

Nu kom vi precis hem från kursen.. Det gick ju bra, men jag har en jävla träsmak i arselet!!
Aphårda stolar å dom tre timmarna det gick såå segt.. Kändes precis som när man gick i skolan fastän vi gick dit frivilligt.. Jag märker då att jag är en ung mamma..Det är såå skönt! Inte lika tråkiga och gruvallvarliga som de flesta andra=) Tack o lov!

Thea är ute på äventyr med mormor och morfar och kanske nån stackars moster;) Vi har hunnit duscha och plocka iordning överallt här hemma så vi kan ha all fokus på våran lilla prinsessa när hon väl kommer hem. In i duschen (för jag misstänker att hon är skitig efter att ha varit ute i skogen och lekt wild kids:p) sen lite välling, så sover hon=)
Jag och Kristoffer ska kika på Ballar av stål.. I lööööv kaninkokerskan=) 

Sen kan Kristoffer meddela att Thea är lite sin mamma också, inte bara pappa.. Idag har hon gjort följande:

1. Petat i näsan HELA dagen
2. Sprungit runt nakenfis och pillat i muttan
3. Lagt av ett par brakskitar
4. Petat och pillat på allt hon gått förbi

Japp! Hon fick någonting av mig också:p

Kommentarer
Postat av: Känin

HAHAHAHAHAHAHA ja GUD vilken tur iallafall

2009-05-06 @ 21:53:17
URL: http://karinemmalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0