din mamma!!

Mormor/gammelmormor kanske skulle komma hit idag,
men jag har inte hört nå mer sen 9 imorse så jag vet inte riktigt hur det blir..

Förresten Thea´s mammas mammas mammas mamma eller hennes lever ju faktiskt fortfarande..
Eller säger man; Theas mormors mormor?? hmm..
Är det inte fantastiskt iaf?? Hon heter Alice.. Om det blir en tjej kanske hon får heta det.. Det är ju ganska fint!

Kristoffer ska på nån brandskyddsutbildning kl 13.00 och han är laddad redan.
.ÅH VAD JAG HATAR ATT HAN ALLTID BLIR LIKA NERVÖS OCH SITTER
KLAR ETT HALVT DYGN INNAN HAN SKA IVÄG!!!!!!!!
JÄVLA STRESSOBJEKT!

Jag kan iaf meddela att det bara är ca 4 dagar kvar tills vi ska på ultraljud..
Vi håller alla tummar och tår att det ser bra ut..
Då kan vi släppa bomben..hehe=)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du sa en mamma för mcyket

2009-05-06 @ 10:55:32
Postat av: jag

neeeej! Det stämmer!!

2009-05-06 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0