...


...Jag har precis gjort en liten upptäckt!
Inte riktigt som jag hade tänkt mig men det blir spännande..hehe..

Micke passade på att tvätta och vaxa våran bil också när han var igång=)
Och sen fick vi oss ju en åktur i finbilen! Den lever jag länge på! Det tackar vi för=)

Nu ska jag ringa min karl och vi ska säga exakt detta;
 -Hej går det bra?
-Nja, sådär..
-Okej.. Jag ska gå och lägga mig nu.
-Ja men du får sova så gott!
-Mmm.. Vi syns imorgon
-Ja det gör vi.
-Godnatt jag älskar dig!
-I löööve you to.
-Puss puss 
-Hejdå!
KLICK!
Spännande va?
                                                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, vilken tur då!

Förlåt om vi aldrig kom på kvällen.. vi orkade aldrig upp ur soffan när vi väl hade satt oss...

2009-05-10 @ 15:33:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0