Elintajm!!!

Nu har jag fått lite Elintajm! Jag kände hur jag höll på att explodera med mitt griniga humör och min huvudvärk. Men det gick över, bara jag fick vila ett tag och vara för mig själv=).
Kristoffer är iväg och jobbar. Han berättade nyss att han hade fått lönehöjning, en rejäl sådan. Det tackar vi för=) Han ska få en liten belöning av mig för att han jobbar så duktigt.. HEMBAKTA BULLAR!!! Haha.. inge romantiskt myspys här inte!

Thea somnade i sin säng nyss, hon hade bara ytterst lite feber idag och var så grinig på förmiddan tills mommo kom förbi på lunchen med en sjukpresent! En dockvagn och en vällingflaska till dockan! Sedan dess har hon sprungit runt runt i huset och dragit på vagnen.. Hon har haft den överallt..På huvudet, på köksstolen, i soffan, ute på gården, hon har suttit och stått i den. Tills hon snubblade över den blev ledsen och somnade! Haha.. Tokfia! 

Pyret har växt till sig i magen känner jag.. det är inga små buffar längre. Precis lika vild som sin storasyster i maggen=)

För övrigt har jag varit upp på Engel och tagit en fika med Matilda och Anna-Klara. Najs bajs.

Nu ska jag kika på min älskling Henrik Dorsin! I lööv Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0