HUNDÄGARE!! SER NI MIG, SPRING!!!



Mormor kom imorse så jag har underhållt om en pensionär, en vild Thea och en lortig hund! Jag är heelt slut!
Och på tal om hund! Jag kommer under absolut inga som helst omständigheter skaffa en hund! NEJ TACK!
Usch..
Först sket hon på gräsmattan, sen direkt in i vår nya bil, sitta PÅ SÄTET, utan skydd under för det knuffa hon ner.
(för hon kunde ju absolut inte sitta på golvet fram och i bagageutrymmet kunde hon inte heller sitta för där låg vagnen)
Tänk va jävla massa tarmbakterier det blir på sätet liksom!!! Dom sitter ju och gnuggar in skiten i tyget för fan!! Uäähh..
Sen hundhår på precis ALLA saker.. Theas napp, i smörpaketet, alla mina kläder..
Men hur tänker hundägare liksom??! Tycker dom att det är skitmysigt bara?
Eller det är väl såklart bara andras hundar som lossar hår och liknande..
Vilken tur för mig att jag slipper skaffa hund!!=)


Nu har jag börjat känna av lite foglossning..Det strålar ner i låren från ryggen på kvällarna när jag har rört mig mycket. Men det är lugnt.. Än så länge har jag ju inte fått nån halsbränna iaf=) Den kanske kommer nu när vi ska köpa oss en varsin Big Mc=)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahahhaa, jag trodde det var precis en hund ni ville ha! :)

2009-05-06 @ 21:01:38
Postat av: Känyn

Ja. Bajsiga hundar på samma dag. Läskigt sammanträffande...

2009-05-07 @ 11:49:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0