Äntligen sover Thea..



Vi brukar ju alltid träffas på stan, lördagar runt kl 10, och så även denna dag!
Precis då när Åkerkullen skulle ha sin gemensamma städdag. Redan vid 9-tiden började grannarna titta ut..
Garderade med krattor, spadar å sopsäckar å jag vet inte vad..
Alla klädda exakt likadant. På med Svennejoggingdressen liksom.. Hela familjen har likadan..haha
Vi måste ju åka förbi alla husen för att komma upp på stora vägen, så jag tänkte att det är ju bara att vinka som vanligt och se glad ut, men ingen vinkade tillbaka..haha.
En liten repris från min sida från förra året, då smet vi också iväg=) Dom måste ju tänka att vi är störda på riktigt.. haha..

Nu kom precis Micke å Matilda.. Micke skulle tvätta och vaxa bilen tror jag.. Jag ska ta en ride med gräsklipparen!

KATSCHING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0