alltid fredag!

Det blev inga jordgubbar..Det blev tjejfika på Engel istället!
Helt värdelöst ställe om man vill fika nåt riktigt gott, men det fick duga!
Finns ju så mycke folk att sitta å kika på där=)

När jag kom hem var det bara att börja laga kvällsmat till lilldamen och mig.
Sen kom Linneá och hennes tjejkompisar förbi och fick se mig i min snyggaste kvällsoutfit. Stackars barn!
Dom har precis kommit på de där hur man snabbast kan tömma en tank i bilen. Köra runt, runt, runt och bara förundras över härligheten med körkort =) hihi.

Sen Theas kvällsläggning... Åh herregud.. Hon och snurrade runt bredvid mig i 2 timmar,
å sen sina små fötter pressandes in i min mage titt som tätt.
Jag kan ju inte bli arg, när hon inte förstår att det ligger en bebis där heller=/

Imorgon kl 10-12 ska Åkerkullens Förening ha en gemensam städdag.
Det får dom gärna ha. Utan oss i år också.
Vill jag vara aktiv i en förening kan jag börja spela fotboll eller pingis.
Jag slutar här annars blir jag så otrevligt aggresiv.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0