Kiss å bajs å pannkakstårta


Allergin verkar bli lite bättre med nässprayen och ögondropparna! Herrlich!
Då kanske man vågar sig på lite sminkning och linser snart=)
Jag känner mig inte lika sunkig som när jag väntade Thea iaf.. Nu har jag ju jättefin hy och håret glänser!! haha.. 

På eftermiddagen fick jag ett enormt sug efter Pannkakstårta! (Mitt första riktiga gravidsug)
Eftersom jag har en sån underbar älskling som vill mitt bästa jämt (ehh..oftast iaf..hehe), så ställde han sig och gräddade pannkakor för hela slanten!

Detta är vad jag fann på bordet efter en halvtimme!
Är det inte kärlek så säg=)



Thea mumsade för fullt ♥ Det märks att hon njuter av att få sitta utomhus och äta å kladda! 
Inne ska hon promt ställa sig i sin matstol och titta ut och kika hela tiden.. Nyfiken till tusen!






Kiss och bajs är jättekul nu..
Såhär gör man när man är kissis (kissnödig)



Hon säger ju några enstaka ord ibland, men det kommer mer och mer...
När vi var och badade i Vinarn för någon dag sen, var det en till liten pojke där i Theas ålder..
Dom gick runt nakna på stranden och plaskade i vattnet med sina spadar och hinkar.
Efter ett tag trycker Thea sin spade mot hans stjärt och säger högt och tydligt BAJS!
Haha..

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

Nää.. Nu ska jag sova om det går..
Det tjuter fortfarande i mina öron efter en timmes "Allsång på Skansen"  på högsta volym hos farmor och farfar.

GODNATT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0