Uno


Jepp! Thea sover så nu ska jag tvinga mannen att lära mig spela Uno igen=) Det blir lite långt mellan gångerna så jag hinner ju glömma bort reglerna!

Idag har vi lunchat i skuggan i stadparken..
Tyvärr hade vi lite bråttom, så Thea hann inte leka i lekparken, men det tar vi igen imorgon=)
Efter det gick vi upp till lasarettet. Jag hade tid hos BM och Kristoffer skulle ge blod..
Det gick bra för båda två=) Vecka 22+1. Hb 133, Bltr 130/70. Bebis hjärtljud 145. Vikt +/- 0. Så allt var bara bra med mig och skrutt ♥. Kristoffer darrade väl på läppen som vanligt när dom skulle sticka honom...haha

Thea ramlade imorse och skrapade upp läppen, men hon har haft kul idag ändå=)
Nakenfis vid lekparken


... och såhär trött var hon vid 17-tiden på eftermiddagen♥
Hon sover! Alltså sittandes och blåhåller boken=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0