söndag


Nu har jag plockat klart här hemma för idag!
Det är så skönt att komma ner på undervåningen imorgon och slippa plocka och städa på en gång!

Idag har vi flängt runt som vi brukar.. Jag och Thea började med att åka hem till Linneá och väcka henne.. 
Sen åkte vi vidare till mamma och pappa som var i stugan och var lite smakråd. Dom har fixat om hela stugan från grund och botten nu, men det finns inga möbler liksom, å då är ju jag och Linneá såklart till STOR hjälp med våran excellenta stil och smak=D..hahaha..

En fika med Emelie och Petra hann vi med också! Vi började hemma hos Emelie, för att avsluta hos Petra=)  Thea var vildare än vildast.. Hon har haft fullt upp med alla söta katter idag! Vet inte riktigt hur många katter sammanlagt?!
Men trevligt var det! 
(inte riktigt lika trevligt att se videon från vår Cinderellakryssning i 3:an...haha.. vilka minnen=) 
Tack tack!
         

Nu ska jag planera lite inför morgondagen! Om det blir fint väder följer vi nog med på en utflyktsdag vid jägarnäs med kyrkan.. Får se..

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0