riktigt läskigt..


Tittade nyss på de där TV programmet om folk som är förälskade i olika föremål.. Tex hon som hade gift sig med Eiffeltornet... Alltså jag blir rädd på riktigt.

Dagen har bara rusat förbi idag. Vi började med att åka till Grängesberg med bilen, och det kommer ju fixa till sig smidigt, så det var ju bra. Vid lunch lagade vi lite mat med våra fosterbarn. (Linneá och Sofia=) Sen en promenad upp på stan och kikade i alla värdelösa affärerna här! Suck!
På vägen hem gick svängde vi in på Mc Donken och fikade.. Appropå det.. Jag fick en gratiskupong i senaste nummret av Mama, på en såndär shaker sallad därifrån, som jag hämtade ut. Tack gode gud att jag fick den gratis, säger jag bara!! Snusksallad! Skinkan hade stora broskknutor innuti, så man hade ju varit tvungen att dissekera varenda bit om man skulle ha ätit upp den. Usch!

BF- Lör 3 okt
Din graviditet startade Sön 28 dec 2008.
Du är på dag 170 av 280. (60,7%).
Du är i vecka 25.
Du har gått 24 fulla veckor och 1 full dag (v24+1).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Du har 110 dagar kvar till beräknad förlossning.

Det går så fort med bebis i magen! Men jag har fortfarande stenkoll på dagar och veckor, fastän jag har en till liten skrutt och en gubbe att ta hand om♥ Jag älskar er alla tre♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är ditt fosterbarn!

2009-06-15 @ 23:50:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0