packar



Thea sov från 20.00 - 07.30  i sin säng hela natten! Det får vi vara riktigt nöjda med!
Hon har inte haft några problem alls att sova i sin nya växasäng sen vi bytte för en vecka sen å de är så skönt=)
Det enda man måste tänka på är ju att fälla ner grinden vid trappen ner, när vi går och lägger oss, OM hon skulle klättra ur själv.. usch..

Nu på morgonen håller jag på att förbereda inför vår Stockholms tripp imorgon.. Det var ju ett tag sen vi reste med Thea, så jag har liksom glömt bort vad för nödvändigheter man måste ha med sig och tänka på.. blöjor, välling, kameror mm.. 
Så nu ska jag bara tvätta en röd maskin, så jag har nåt lite finare att ha på mig på studentfirandet!

Det är ju jättefint väder idag, så vi åker iväg på den där uyflyktdagen vid Jägarnäs ändå! Så får Thea leka av sig lite!
Nu måste jag packa väskan med lite korv och fika, (och byta en bajsblöja känner jag=) så drar vi snart!

Ha en trevlig dag!!

(Förresten hittade jag en film på bordet, när jag kom ner i köket imorse.. P.s I love you.. Är det en pik från Kristoffer?!! hmm.. Vad besviken jag blir om det inte är det..hahaha) 

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag har hört att den filmen ska vara bra

2009-06-08 @ 16:21:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0